torsdag 19. september 2019

Strikke stjerne oppskrift

Kjempeutvalg av gratis hstrikkeoppskrifter. Alt skal vekk – Gjør et KUPP! Stor utvalg av billig garn. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett.


Si JA til stort utvalg.

La våre oppskrifter inspirere deg! Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Julekuler – Én oppskrift , mønster. Du betaler kun porto.


I denne boka finner du én oppskrift på julekuler, og mønster du kan velge å dekorere den med. Neida, om du strikker fram og tilbake, går det kjempefint å strikke inn stjernen , du må bare tvinne. Strikke stjerne - hvordan lage mønster?

Slik finner du riktig størrelse : Ta mål av et plagg du allerede har, som passer. Sammenlign målene med oppskriften. Velg størrelse ut i fra overvidden på bolen. Lengde på både bol og ermer kan du selvsagt strikke lenger eller kortere ved behov, bare husk å bestill ekstra garn om du vil legge til noe på lengden!


Og har du lyst til å strikke stjerner så finne du oppskriften her. Under følger tekst og foto på en annen metode for å strikke sokker. Her er oppskriften jeg bruker når jeg skal strikke sokker!


Litt har jeg lært av min mor og litt er blitt til etter som jeg har strikket sokker selv. Du kan gjerne bytte ut Nutella med smør, sukker og kanel, annet sjokoladepålegg, vaniljekrem eller syltetøy. Velg det fyllet du syns er aller best!


Tips: Det enkleste her er å bruke romtemperert smør, men det går fint om det ikke er så mykt også. Bare kutt det opp i små terninger først. Her finner du lenker til hekleoppskrifter på julepynt.


Denne deigen gir to stjerner. Her er det noe å lære for den avanserte og for nybegynneren. Se videoleksjoner og få oppskrifter og inspirasjon!


Du av meg, jeg har ikke fått gjort noe på jobben i dag – fant jo bloggen din og har fått kjempeinspirasjon! Oppskrift på tova Sitteunderlag Når kulda setter inn er det godt med Tova Sitteunderlag.

Siden jeg er så glad i Stjerner , måtte jeg sølvfølgelig lage med stjerne på. Garnpakken inneholder oppskrift og alt garnet du trenger til å strikke to Stjerne -rompere i forskjellige farger – velg dine favoritter under! Garnet er Pure Eco Baby Wool fra Dale Garn – et 1 økologisk og etisk garn av aller beste kvalitet. Trenger du strikkepinner? Alle mønster og oppskrifter som e designer, deler e med dere fordi e synes det er kjekt å dele.


Fått mange spørsmål om hvorfor e ikkje selger oppskriftene mine, men foreløpig ønsker e bare å dele med dere gratis. Steg for steg med bilder om hvordan man strikker sokker. Alt er enkelt når man kan det, og husker selv hvor jeg strevde med mine første sokker, og hvor mye enklere alt hadde om jeg hadde hatt bilder av det underveis. Det er av denne grunn jeg skriver gammeldags.


Så når venninna mi hadde lyst på en ny genser og nettopp denne kunne hun tenke seg, var saken biff. Jeg har lenge hatt lyst til å strikke Nordkappkofta. Oppskrifta på kofta, som jeg har tenkt å gjøre om til genser, er bl.


Takk for flott oppskrift og god hjelp. Har strikka ett par som nå er på veg til Florø på utprøving med tanke på størrelse. Blir kanskje flere i løpet av sesongen, de var kjekke og raske å strikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg