mandag 4. juni 2018

Hobbybetong

Støpemørtel som kan brukes til å støpe ut ornamenter, sjablonger, figurer og andre dekor- og bruksgjenstander. Til bruk inne og ute. Blandingsforhold: ca. Gjennomherdet etter 1-dager avhengig av tykkelse.


Skålene er store, runde skall som er støpt med hobbybetong på ballonger.

Etter herding er hver av dem malt innvendig med metallmalingen Art Metal. Dine personopplysninger vil kun bli brukt av Hey’di AS til å kontakte deg vedrørende din forespørsel. Du trenger ikke fylle inn både e-post og telefon, oppgi. Her finner du gaver, dekorasjoner og alt du trenger for å lage julematen.


Vi gjør det enklere for deg sånn at du kan fikse hele julen på et sted. Den selges blant annet av Panduro. Jeg vet ikke hvor forskjellig den er fra finbetong som selges i mye større sekker til lavere.

Velkommen til Mitt Biltema. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Gjør-det-selv-betong. Tørrmørtel som kan brukes til de fleste typer mindre støpearbeider, innvendig og utvendig. Kan også benyttes til muring av naturstein, setting av kantstein.


Vi har samlet åtte utrolig fine DIY-prosjekter til deg. En kilos sekk med betong koster bare ett par hundre lapper, og med det har du nok til flere av. STOFF I ALLE NYANSER. Spør gjerne betjeningen etter hvilken du bør kjøpe etter hva du skal lage.


Kjøp gjerne en stor pose, da disse blir billigere og du kan prøve og feile så mye du vil. Relevans Pris - Lavest først Pris - Høyest først Produktnavn A. Husker du Håndarbeiden? Det er både dekorativt og morsomt å støpe egne figurer i betong. Her viser vi deg hvordan du kommer i gang med støpingen. Her kommer et eget innlegg om støping, fikk litt spørsmål om hvordan jeg gikk frem – og tenkte derfor å forklare litt nærmer.


Så, her kommer en liten.

Oppdag hva vi kan tilby deg! Kan man bruke hobbybetong til å lage ting til et regnskogsterra? Hobbybetong produkter. Jeg har kjøpt hobbybetong fra Panduro og har en silikon form som jeg skal støpe i. Dette er mitt andre forsøk hvor figuren blir ødelagt når jeg prøver å ta den ut av formen. Det står at det tar timer før den er tørket, men er det noen her som har erfaringer med denne type betongen?


Går även att gjuta tunnare än vanlig finbetong. Jeg lager og selger ulike ting i betong og holder til på Sandvollan, Inderøy. Ta gjerne kontakt ved. Slik går JEG frem når jeg lager ulike betongprosjekter, step by step.


MERK: Dette er MINE tips, kun basert på learning by doing. Anmäl dig till nyhetsmailen från Creativ Company och mottag en rabattkod till ditt nästa köp. Obs BYGG er til for forbrukerne.


Derfor har vi lange åpningstider, lave priser og et godt utvalg gjør det selv-varer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg