torsdag 7. desember 2017

Gamle hollandske krukker

Gamle hollandske krukker

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Stort dekorsortiment. To hollandske krukker selges.


Dekorer med detaljer fra Jotex. Gamle krukker fr tyrkia priser fra kr. De har vært brukt til oliven eller annen oppbevaring.


Den minste er liter - 35- Den største er muligens liter - 50- De er begge brukt og selges med eventuelle hakk og feil. Kun mot avhenting og kontant betaling. Unik samling gamle hollandske krukker (stk.) selges samlet.


Gamle hollandske krukker

Jeg synes gamle hollandske krukker er så pene, og kunne godt tenke meg mange av dem. De passer så godt her! Som jeg har sagt før, så går det en blå trå gjennom huset. Dermed var jeg solgt.


Jeg og min svigerinne fikk for flere år siden hver vår blå hollandsk krukke. Prøv FINN levert, fra kr 65. Må hentes, sender ikke.


Gamle hollandske krukker

Jeg er veldig glad i gamle ting, og Hollandske krukker er en stor favoritt :) Skap på kjøkkenet Håper jeg slipper å rydde bort disse, har en liten tass (mnd) som elsker å rive litt i de nå om dagen. Disse har jeg aldri sett før. Formene ser like ut som de hollandske krukkene, men dekor og glasur er jo ganske annerledes. Dette var noen herlige gobiter, og som passer veldig godt inn i din landlige stil. Hos os finder du næppe to krukker , der matcher, men det er en del af charmen.


Ved at sammensætte de gamle potter, krukker og kurve i jern, flet og cement, vil du helt sikkert selv kunne se, hvad vi taler om! Da har jeg lært noe nytt i dag! Ved din hoveddør kan en stor krukke og en lille jernkurv komplimentere hinanden i kontrasten mellem materialerne. Teak bor Hollandske krukker , retro messing lampe, krystall, porselen m. Sanitærporselen (2kr) stk gamle bilder. Slike fine, gamle , brune krukker har eg også og dei er i bruk.


Eg har ein stor bakebolle også, men den er det dessverre ein stor sprekk i, så i den har eg noen digre konglar som eg plukka i Italia ein sommar. Ha ein fin kveld (du har vel ikkje vafler i dag ?) 1. Samme farger som i de gamle Hollandske krukker. Brukt Hollandske krukker til salgs i Oslo - Hollandske krukker publisert av Gro Hagen i Oslo. Brun gammel krukke i glasert keramikk.


Har et meget solid lag med drenering i bunn, og bruker dem helst på trappa under takskjegg, og på overbygd terrasse (eller flytter dem dit når man reiser bort). Lager ikke dreneringshull i gamle hollandske krukker , nei! Det var billig for slike krukker , men jeg tror ikke de er veldig gamle. Ikke så lett å se av bilde syns jeg, men fine og sikker like anvendelige. Da er det ingen fare for at plantene drukner under regnskyll.


Gamle hollandske krukker

Kan fx også bruges som urtepotte. Såkaldte hollandske syltekrukker. Alle dele er mindst år gamle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg