mandag 22. januar 2018

Diy lampe av norgesglass

Stort utvalg av Lampe til en bra pris. Se alle tilbud og kjøp nå! Hos Elkjøp kan du bestille på nett og hente dine produkter i nærmeste butikk! Nordens største nettbutikk for hjeminnredning.


Shop online til gode priser.

Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Har slengt meg på trenden og laget lampe av norgesglass jeg også. Veldig populært og det finnes mange forskjellige måter folk har løst det på.


Mange bruker plast, papp, drar til blikkenslager og sink for å lage et feste til lampen. Klisjé så til de grader, men akk så fint likevel! Forrige gang jeg var i Trysil fant jeg et helt lager av dem i kjelleren hos bestemor, og snill som hun er lot hun meg ta med et par hjem. Motta eksklusive tilbu nyheter, inspirasjon og konkurranser!


Trenger ikke å være elektriker for å klare dette.

Full bruksanvisning på bloggen Rom og roser Jessica Moreno. For en stund tilbake fikk jeg en del norgesglass av min svigermor som har stått i skapet i påvente av. Dette er en kul ide som gjerne kan gis bort som gave og som koster lite å lage, forteller Kathrine til kreativeideer. Norgesglass lampe , DIY. I dag har jeg endelig fått hengt opp lampen jeg lagde for flere måneder siden.


Diy med gjenbruk er bare fantastisk, spesielt når det er så lett. Veldig gøy å lage en lampe som er littAnnerledes og kan bli til så mye mer. Håper dere digger den like mye som jeg gjør :) Har nå prøvd å gjøre om litt på postene her, ikke det at dette blir noe standar det vet jeg ikke helt ennå. NORGESGLASS PENDEL LAMPE. Hvit tekstilledning på meter med oppheng følger med.


Lampen kan brukes ute, men den er ikke fukt sikker. En kul og fin lampe kan gjøre den store forskjellen i et rom. Men de lekre designlampene koster skjorta, og det er jo ikke alltid man kan prioritere å bruke flere tusenlapper på en ny lampe.


Da er det fint at det finnes kule alternativer du kan lage selv, til en brøkdel av prisen for en designlampe. Men da kan jeg jo prøve å lage den selv, tenkte jeg. Så er det bare å skru fast glasset til stålringen og første del av lampen er ferdig!

Om du kun vil ha ett glass er det ikke så mye mer du trenger å gjøre annet enn å skru opp en krok i taket, henge opp lampen og sette i kontakten. Det som føles mest skummelt er å fikse elektrikerbiten, koble støpselet, men det er ikke så vanskelig. Ta gjerne bilder underveis så du husker hvordan det så ut før du skrudde det fra hverandre, sier Hesle. Groovy idea for mason jar lights.


Vi fikk ideen til lampa på Moods of Norway i Trondheim. Der har de mange norgesglass som henger i ulike høyder i taket. Har hatt noen stående i kjelleren en stund nå,. Vi ville ha den enkel, og bruke. Diy – lampe av norgesglass.


Kine Drilsvik har laget en stilig lampe som både lyser og pynter opp over. Luftslottet, med lampe laget av norgesglass , ja da skjønte jeg at det var jo denne lampa vi skulle ha:-) Så da var det bare å saumfare bruktbutikker etter store norgesglass. I tillegg trenger du lampeholdere, ledning, koblingsklemmer (det som også kalles sukkerbiter), ledningsklips i riktig størrelse, en dimmer og et støpsel. Og selvfølgelig lyspærer.


Du kommer på det utroligste! De iskalde bildene er kjempefine! Når rimet blir så tykt skjønner jeg at det må være ganske kaldt hos dere! Ha det godt du kreative jente!


God helg ønsker jeg deg og dine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg