fredag 24. juni 2016

Marmor bord diy

Marmor bord diy

Kjøp marmorbord hos Trademax. Alltid lave priser og et stort utvalg! Stort utvalg og lave priser. Marmorbord til lave priser. Billige møbler med kvalitet hos Chilli.


Marmor bord diy

Handle raskt og enkelt på Ellos. Med enkle grep har vi gjort om et enkelt sofabord til et supermoderne marmorbord som passer perfekt inn i den nordiske stilen. Finn ut hvordan du gjør om ditt sofabord kjapt og rimelig – vi viser deg hvordan i vår DIY ! I dag stråler sola over Skien og vi skal snart ut og gå en tur. Jeg tenkte jeg denne uka skulle vise fram sofabordet vårt.


Sent i går kveld ble jeg veldig i DIY humør, og fikk endelig en idè til hva jeg kunne bruke rullen med marble mønster jeg kjøpte på Panduro til. Jeg sendte en snapchat til søsteren min med en gang, og fikk stor tommel opp! Idèen var marble stuebord.


Marble er så utrolig fint, og det passet jo perfekt inn med sofaen! Jeg har lenge villet gjøre noe med spisestue bordet vårt. Det er jo rå fint i seg selv, men jeg har villet ha litt forandring.


Tenkte egentlig jeg skulle pusse det ned og hvit olje det på nytt, men det var helt til jeg så DIY marble table på Pinterest! Herlighet det er så mye inspirasjon atte hjelp! Alt det andet, Bolig, DIY. Espen har blant annet gjort det på sin.


Mitt köksbord i marmor är alltså ett DIY. Jag skrev om det på ett inlägg för länge sedan så jag tyckte det var dags att fräscha upp det lite. Vill ni veta hur jag gjorde? I bakvendtlan der kan kurven bli til et bord om du setter den opp ned. Bli inspirert av Annas seneste DIY -prosjekt, og forvandle rispapirlamper til flotte og finurlige dyr.


Anna klarte nesten ikke å stoppe og laget både en manet, en enhjørning og en ugle. Hvilket dyr har De lyst til å lage? Material-liste til dette DIY -prosjektet: Rispapirlampe Akrylmaling Bånd Transparent papir med gulldekor Garn. BOLIG – DIY marmor spisebord på budget.


Jeg har ikke været så god til at prioritere spisekrogen i køkkenet rent indretnings-mæssigt. For at være helt ærlig, har det været en krog, der har båret præg af, at der var et sted vi kunne stille ekstra flyttekasser, da Vesterbro-lejligheden blev solgt sidste sommer. Mer information Hitta denna pin och fler på Marble love av Husligheter Maria Soxbo – Scandinavian design blog. Visa fler idéer om Inredning, Bord marmor och Nattduksbord diy. Hos Chilli finner du Sofabord i høy kvalitet til god pris – fra 5kr.


Trygg E-handel med dagers angrerett. Men jag tänkte att det var värt en chans att prova med dekorplast på i marmor (för ett riktigt marmorbord kostar ganska mycket) och hittade tillslut en tillräckligt bred rulle på Bauhaus (kr). När den väl kom på plats så såg jag att den var väldigt mörkt mönstrad.


Marmor bord diy

Inte riktigt det jag var ute efter, egentligen. Hvordan lage en DIY marmor bordlampe fra marmor fliser Har du sett luxe marmor lamper dukker overalt? De er nydelig, men prisen er ofte bratt. DIY – Soffbord i guld och marmor , IKEA hack. Jag har fått flera frågor på hur jag gick tillväga när jag gjorde om mitt IKEA Vittsjö soffbord i guld och marmor.


Soffbordet KLUBBO med stålunderrede är som gjort för ett snabbt DIY. En enkel rektangulär form gör det lätt att klä med kontaktfilm dessutom. Vi har valt ett klassiskt marmormotiv i vitt och grått. Ett enkelt och snyggt DIY.


Du behöver bara kontaktplast i marmorimitation och guldspray. Bordet fra Ikea er malt om og har fått ny bordplate av gamle planker. Hun skriver bloggen speiltvillingene. Ikea -møbler kalles Ikea -hacking.


Hjemmelavet ‘ marmor’ bord på minutter – DIY Jeg havde ikke set det komme for et par år siden, men pludselig gik det op for mig at jeg kunne næsten ikke bære tanken om, hvor lidt marmor der egentlig er i vores hus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg