onsdag 8. juni 2016

Hvordan pynte lysfat

I vinterhalvåret er det ekstra hyggelig å pynte koselige lysfat. Her får du masse deilig inspirasjon til hvordan du kan pynte vakre fat som lyser opp i vintermørket. Pynt lysfat med blomster på måter – enkelt, raskt og nesten gratis. Du behøver slett ikke ha favnen full for å pynte med blomster. Det gjør seg ofte like godt med en enkelt blomst, noen få knopper, et blad fra en potteplante eller noen spede markblomster.


Et lysfat kan følge oss året rundt, og det er bare fantasien som setter grenser for hvordan man kan dandere og kombinere.

Har du et lysfat du er stolt av? Del det med oss, da vel! Maia på bloggen Fabelaktige har utfordring, vis meg ditt lysfat , og da må vi jo selvfølgelig slenge oss på.


Og da fant jeg ut at jeg ikke kan ha store lysfat med. Tips til hvordan pynte konfirmasjonsbordet. Inne hos Lidyll finner du en fin oppskrift på hvordan lage stilleben, om du har lyst å lære mer om det. Lysfat , sort avlangt kr.


Dagens pynt på lysfatet #128578; Alpefiol i. Pyntegjenstander online – Ellos.

Interiør butikk på nett. I adventstiden er det fint å pynte med fire lys. Velger du våre Classic telysholdere trenger du ikke å bekymre deg for brannfaren. Du bytter bare ut telyset etterhvert og har et nytt pent kubbelys hele tiden. Du slipper rennende stearin eller kubbelys som er delvis nedbrente.


Jeg syns det er fint å sette sammen hvite lys i ulike størrelser på et stort fat og gjerne pynte med noe grønt. La gjerne lysene stå ute litt, eller vipp litt på dem slik at stearinen renner nedover - det gir et rustikt preg. Jeg elsker svibler, og disse er fast inventar både på lysfat og i vinduskarmer fra slutten av november og ut. Såå lekkert ett lysfat ! Gleder meg til å dille litt igjen jeg også forhåpentligvis ganske snart.


Takk for koselige ord inne hos meg. Det varmer like mye hver gang :) Klemmer 13. Når julen nærmer seg er det ekstra hyggelig å pynte koselige lysfat.


Tre, kongler og kvister er en del av den norske og nordiske naturen, som vi gjerne drar innomhus i juletiden. Det er mange måter å bruke det på for å pynte til den koselige høytiden. Du kan la deg inspirere av både farger og teksturer fra naturen når du skal pynte bordet til jul, om du ønsker en nordisk stil, sier Tjelmeland. Samle dine skatter og favoritter, og lag et vakkert uttrykk på et lysfat.


Black design har mange typer fat i forskjellige materiell, størrelse og farger. Kan jo fortelle litt om hvordan jeg skal pynte ellers: Det blir ca gjester, og bordet skal være en stor E, med lange utstikkere, pga at rommet er veldig avlangt.

Mester Grønn: Pynt koselige lysfat ! Vi gifter oss på budsjett, så vi er virkelig i tenkeboksen angående billig pynt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg