tirsdag 27. januar 2015

Heklet stjerne oppskrift

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Legg stjernen i laken, og la den bli helt gjennomfuktet.


Press ut av den i et håndkle, og spenn den opp med rust­frie nåler.

La den tørke helt mens den ennå er utspent. Jeg måtte nesten klype meg litt i armen, for den så ut som om den var heklet til den gamle stjernen min. Finn oppskriften til det heklede flettede julehjerte, så du selv kan prøve, og dele min begeistring.


Det er heklet i tre deler: to sider og en hank. Akkurat som de flettede julehjerter du lager i papir – og du fletter også de to sidene sammen til sist, akkurat som de bruker. Oppskrift : Begynn med en magisk sirkel.


Stram tråden i den magiske sirkelen. Runde 2: kjm i hver m til du kommer til første 3lmb.

Men det er vel så fint med en heklet , lysende stjerne ,. Heklet snøfnugg med gullkant. Det finnes et hav av fine heklede snøfnugg på nettet, men ikke så mange med det lille ekstra. Det får du så absolutt på denne oppskriften , men den fine heklede kanten i lurex-garn.


Denne siden ble sist oppdatert 23. Gratis oppskrift på sokker. Stilig heklet og annerledes duk med link til oppsk. Legg inn en kommentar Avbryt svar. Lær om hvordan dine kommentar-data.


I denne oppskriften får du ugle lue fra nyfødt til str år. Vi legger vår stolthet i at våre oppskrifter skal være feilfrie og enkle å forstå. Dersom vi får beskjed om at det kan være en feil i en oppskrift , vil vi gå igjennom oppskriften på nytt og rette eventuelle feil.


Dersom det ikke blir gjort rettelser på oppskriften , betyr det at vi ikke kan finne noen feil. Dette vil normalt ta 7-dager. Det er først å framst gratis oppskrifter jeg legger ut. Bloggen innbefatter mange forskjellige ting og tema og hjelp til å bidra til sin egen hverdag.


Jeg fant bilde m oppskrift (på tysk) på Pinterest av. Liker du også å sy og hekle?

Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på julepynt. Det gleder jeg meg veldig til! Trivelige selskap, mat, Sound of Music, shopping.


Er usikker på om det finnes julepynt i hovedstaden, så jeg har heklet to snøflak som gave til vår urbane rojalist :-) Festet de på isopor med knappenåler og penslet de med decoupage-lakk, slik at de ble stive.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg