torsdag 18. april 2019

Interiorwife blogg

Alle som søker Inspirasjonsprisen er i kontakt med Hege. Hun sørger for at mange av de fine prosjektene blir delt her på bloggen og tar gjerne i mot tips til flere byggeprosjekter! Du finner kontaktinfo under fanen BYGGEBLOGG.


Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen. Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.

Bloggen Only Deco Love eies og drives av Katerina Dima fra Oslo. Bildet er fra interiorwife. Men fortvil ikke, det finnes så masse fint på markedet som er skreddersydd for små bad.


Som for eksempel dette servantskapet i fargen Isbre, fra Linn bad. Min stil vil jeg kalle moderne skandinavisk, og med impulser fra andre stiler jeg liker og ser kan passe inn. Stilen er litt leken vil jeg si, med rosa sofa med et utradisjonelt oppsett, og en fondvegg i beiset kryssfiner med et lysende elghode som et tydelig blikkfang. Blogg om interiør, design, oppussing.


It seems we can’t find what you’re looking for.

Perhaps searching can help. I dag har jeg ommøblert på Lykke sitt rom. Vi hadde fått inn nytt sengetøy fra Liewood i butikken, og Lykke må jo teste at varene er bra nok!


VI TAKKER Bergene Holm AS takker alle våre samarbeidspartnere i forbindelse med denne publikasjonen. Når Interiorwife viste meg sine skisser for en egen utebar, så var jeg me med en gang. Ikke minst når målet var å kun bruke rester fra da hun ordnet sin terrasse og levegg sist sommer.


Resultatet ble et multifunksjonell møbel som også gjør seg bare som egen dekorasjon på plattingen hennes. Kom i ekte julestemning! Produktene er fra Storo Storsenter. Gjesteinnlegg av bloggeren Tina Stuestøl og instagrammeren Interiorwife.


Disse viktige tipsene må du følge hvis. I år var det Tina Stuestøl fra Oslo, bedre kjent som damen bak Instagramprofilen Interiorwife , som utkonkurrerte finalistene. Det var kjempemorsomt å vinne! Feb This Pin was discovered by jennikatariinas. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Det er lenge siden jeg har sett noe som har tatt så av, som pampasgress gjør denne høsten! Det begynte allerede i fjor, men i år har det virkelig tatt av.

Der fortalte vi om vår spennende idè. Dette er hva vi skrev: Vi. Vi synes Tina er så flink til å bruke naturen i interiøret sitt, og ikke minst er hun utrolig gjennomført. Vi har lyst til å flytte inn!


De flotte bildene fra Hanne får oss til å lengte til landet. Bruk tid på å lete etter inspirasjon i interiørmagasiner, blogger , instagramkontoer og Pinterest før du innreder, for å være trygg på at du finner din stil. Jeg står bak bloggen.


Ikke følg trender slavisk, men finn din egen stil og vær tro mot den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg