tirsdag 11. juli 2017

Norges bondelag min side

Tillitsvalgte i lokallagene har også tilgang til enkel lokallagsadminstrasjon gjennom gjennom Mitt lokallag på Min side. Logg inn på Min Side. For lokallag og tillitsvalgte.


Landbrukets Hus Hollendergata 5. Du logger på Min Side med e-postadressen din som brukernavn og passordet du har fått oppgitt.

Husk at e-posten må være unik, altså ikke fellespostkasse eller e-postadresse som allerede er registrert på et annet medlem. Vi i lokallaget vil derfor benytte anledningen til å oppfordre deg om å sjekke dine kontaktdata. En oppdatert oversikt vil lette vårt arbeid med å holde medlemskontakten aktiv. Norges tøffeste yrke.


Tomtegrenser Hjelp Om cookies. Sikrer vilkårene for norsk matproduksjon. Kongen fikk se de råtne flom-potetene til Leif Johann. Bondebladet er bondens egen ukeavis.

Nestleiar Bjørn Gimming sa norske bønder er stolte over låg antibiotikabruk. Ole-Christian Wik har ny, stor, flott fjøs. Scatec Solar inngår partnerskap i. På Min side kan du blant annet se dine strømfaktura, melde flytting av strømmen eller sjekke hvor mange 500-lapper du har tjent på vervingen din.


Husk at du må opprette en ny bruker hvis det er første gang du skal logge inn eller hvis du ikke har besøkt Min side etter 8. I tillegg samarbeider vi med ulike offentlige instanser. Her finner du noen av de. Først var menneskene honningjegere. De røvet honningen fra villbier.


I motsetning til min påstand om at dette utelukkende handler om politisk vilje. Dette danner grunnlaget for jordbruksoppgjøret, som starter 29. Gi matpausen din på tirsdag til norsk matproduksjon! Vi håper at alle som er glad i go trygg og kortreist mat gjør som kokkene og viser at de støtter. Et hefte med minutter informasjon om mat og landbruk.


Heftet passer for alle som har lyst til å lære om norsk matproduksjon og sammenhengene i landbrukspolitikken. Bli med inn i fødebingen min !

Relaterte sider Se alle. Dette er en veldig uheldig sak for tilliten til Mattilsynet. Han snakker om skandalen som nylig ble avdekket av minkbonden Per Olaf Lauvås i Rogaland.


Hun har vært lokallagsleder i Laksefjord Bondelag i to år. Skreddernes sitter i dag i kontrollkomiteen til Geno der hun har vært i fem år. HveGeneralsekretær og bonde i Maridalen, Per. Få full oversikt på Min side.


Min Side gjør det enkelt for deg som kunde i Eidsiva å få oversikt over fakturaer og energiforbruk. Ved et bevist forhold til ditt forbruk kan du redusere kostnader for kraftforbruk, nettleie og offentlige avgifter. Verktøy for beskyttelse av innovasjon.


Gode ideer er verdifulle og bør beskyttes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg