mandag 16. november 2015

Juleduk korssting

Kjøp juleduker på nett. Vi har et stort sortiment af broderier fra kendte varemærker f. Ingen produkter i denne kategorien. Ateljé Margaretha elsker broderier. Her finner du en mengde ulike motiver å brodere.


Bestill trygt og enkelt online.

Klippemål 1x 2cm. Anne Mette Ulsmågs garn og broderi. Selve motivet syes med flotte kontrastfarger i dempet nyanser og gir et kult og detaljrikt utseende. Little Secrets trådet.


Opal Funny mit silbereffekt. Bemerk - intet salg til private. Juleduk av type løper (mål 40×1cm). Mønster i korssting til juleduk.

Prøv FINN levert, fra kr 75. Kommer litt sent svar her, men det kan jo tenkes at du leser det. Mulig du har funnet den perfekte duken? Jeg har brodert en stor juleduk som jeg synes er nydelig!


Det er korssting på aida - hvit. Motivet er en hest som drar en slede med julenissen i. To store bjeller under motivet og en liten kirke og snødekte trær over hesten og nissen. Det ferdige stinget danner et kors eller krus på rettsiden og loddrette sting på vrangsiden.


For å få et godt resultat er det viktig at de overlagte stingene går samme vei. Jeg har Norges vakreste juleduk Denne juleduken ble kåret til Norges vakreste i en konkurranse ukebladet Familien arrangerte for noen år tilbake. Jeg syntes den var så flott, at jeg skreiv et brev til Familien og spurte om å få kjøpe mønsteret, og det fikk jeg :) Duken er brodert med korssting på tynn lin. Korssting pakke med meget søt motiv at kanin kledd til Halloween. Måler 23x25cm og egner seg fint til montering i ramme.


Hos oss finner du mengder av broderier fra velkjente leverandører til riktig god pris. Broder et håndarbeide. Måler 28x38cm og egner seg fint til montering i ramme.


Artig korssting pakke med motiv med seilende juleduk.

Jeg liker godt å brodere korssting , har brodert en bilder. Må som regel alltid ha noe i hendene. Nydelige naturbilder lenger nede på bloggen din. Liten juleduk eller brikke. Kan vaskes på grader.


Fant som sakt en halvferdig juleduk , syes i plattsøm. Hadde vært kjempe kjekt å få den ferdig i år. Tror jeg skal være lur å ta den med når jeg reiset nordover til mamma i sommer. Ho elsker å sy store duker, og er fri for slikt arbeide nå.


På siden nedenfor er det lagt ut ganske mange gratis mønstre, men det er bare små bilder. Jeg fikk ikke til å legge ut en automatisk peker, så du er. Kombinasjonen søte broderier med overraskende hardtslående sitater eller ordspill er ganske uventet og får i alle fall meg til å trekke på smilebåndet. For eksempel kan det være helt naturlig å brodere en duk som kanskje skal brukes til en spesiell anledning. Det kan være til barnedåp eller til konfirmasjon.


Det har også blitt moderne igjen å ha puter med broderi. Så nå kan du slå deg løs med fine korssting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg