tirsdag 17. november 2015

Hollandske krukker til salgs

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Stort dekorsortiment.


Hollandske krukker til salgs

Dekorer med detaljer fra Jotex. Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Den billigste annonsen ligger ute til Kr. Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av.


Alle av den vide typen, fra kr. Hollandske krukker i diverse størrelser til forskjellige priser. Liten krukke Egersun ca. Diverse hollandske krukker selges, gi bud. Torget Til salgs Antikviteter og kunst Keramikk, porselen og glass.


Gamle krukker fr tyrkia priser fra kr. De har vært brukt til oliven eller annen oppbevaring. Andre har kjøpt det du leter etter Sammenligne med tidligere solgte varer Keramikk. Jeg synes hollandske krukker er så vakre med sin flotte blå dekor.


Det er ikke så rent få jeg har skaffet meg opp gjennom årene. Klarer ikke helt å gå forbi hvis jeg finner et flott eksemplar som er til salgs. De har mange bruksmuligheter, jeg bruker de til å ha blomster i og til oppbevaring av ting og tang. Mange tenker kanskje ikke på at de kan utnytte den svake svenske kronekursen hjemme fra sin egen stue.


Sykkelen har kun hatt to eiere. Ta kontakt for mer info og et. MF 1og en del traktorredskap, smørkinner, flere vaskestoler , hollandske krukker , røkebor en god del gammelt kobber, gedigen taklampe. Boet har solgt vaskestolene , hårfønere m. Kjøp og selg mugger på auksjon og til fast pris på QXL.


JULEMARKED på Eiktunet ! En gammel stol (Biedermeier?) med Jugend trekk. Den var veldig falmet, og trengte virkelig et nytt. Treverket var fint, så jeg lot det være som det var.


Denne er ikke til salgs , da vi har fått den etter sønnen min sin oldermor. Så den er hans når han vil ha den. Samling eldre glass 30. DESEMBER Nora Gulbrandsen 3. Jeg har en del gamle dører for salg.


De er fine til dekorasjon, f. Brukt Flott sett til salgs i Oslo - Flott sett publisert av Gro Hagen i Oslo. We ship all over Europe! Blant sakene som var til salgs var det enda større variasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg